Otázky a odpovědi

  • Co je to Ježíšek na sluchátku?

Ježíšek na sluchátku je speciální zážitková služba, která je primárně určena dětem a jejich rodičům.

  • Jak funguje Ježíšek na sluchátku?

Je to snadné. Zvolíte objednávku "ježíšek na sluchátku", vyplníte údaje o svém dítěti, zvolíte termín a čas, kdy má Ježíškova kancelář zavolat a zadáte telefonní číslo, na které budeme volat. Uděláte si registraci a dokončíte objednávku, zaplatíte a už jen čekáte na hovor. Objednávky se vytváří na půl hodinové bloky, takže hovor proběhne během objednaného bloku.

  • Jak dlouho trvá samotný hovor?

To je různé, záleží na dítěti a na tom, jak je hovorné. Někdy 5 minut, ale někdy i 15 minut. Dítě nezastavujeme a bavíme se s ním, dokud se chce bavit s námi a dokud nevyčerpá svou fantazii.

  • Proč se musím registrovat?

Protože posíláme nahrávku hovoru e-mailem, potřebujeme ho mít ověřený. Proto je nutná registrace, při které zasíláme do e-mailu speciální ověřovací link, díky kterému víme, že jste to opravdu vy. Je to pro ochranu vaši a zejména vašeho dítěte.

  • Kdy a na jaké číslo mi budete volat?

Ježíškova kancelář bude volat ve vámi vybraném termínu a čase, který si v objednávce zvolíte. Jedná se vždy o 30 minutové bloky, takže v tomto rozmezí budeme hovor realizovat (např. hovor objednán na 9:00 - hovor bude realizován v čase 9:00 až 9:30). Volat budeme na číslo, které uvedete do objednávky.

  • Můžu službu dítěti objednat, i když nejsem jeho zákonným zástupcem?

Ano, službu můžete objednat jakémukoliv dítěti, jen je potřeba uvést e-mail a telefon na jeho zákonného zástupce, od kterého potřebujeme souhlas, že hovor můžeme provést a nahrávat ho. Tento souhlas zašleme s dalšími informacemi a počkáme, až jej zákonný zástupce odsouhlasí.

  • Mohu službu objednat i pro dospělého, například pro manžela/manželku nebo pro kamaráda?

Jasně, službu můžete objednat komukoliv. Stačí vyplnit údaje ve formuláři a my už hovor zajistíme. Souhlasy a další informace získáme po telefonu.

  • Co když se mi vybraný termín hovoru nehodí?

Nic se neděje. Stačí nám napsat skrze chatovací okno v pracovní dobu zde na stránkách, případně na e-mail info@jeziseknasluchatku.cz Rovnou nám napište, kdy by se vám hovor hodil. Případně vybereme náhradní termín společně.

  • Z jakého čísla mi budete volat?

Po objednání služby obdržíte informační e-mail, kde bude uvedené i telefonní číslo, ze kterého vám bude Ježíškova kancelář volat.

  • Co když se bude dítě stydět a nebude se chtít s pomocníkem Ježíška bavit?

Pomocníci Ježíška prošli náročným školením, jak efektivně komunikovat s dětmi i dospěláky. Věříme tedy, že si poradíme i se stydlínem. Pokud by se i přes veškerou snahu pomocníka hovor nevydařil a dítko nám svá přání nesdělilo, zavoláme vám znovu v jiném termínu. Na náhradním termínu se domluvíme telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

  • Co když se mi pomocník Ježíška nedovolá?

Pokud hovor nestihnete zvednout, nic se neděje. Zkusíme vám zavolat za chvíli znovu. Pokud by se nám to opět nepodařilo, napíšeme vám a případně se domluvíme na jiném termínu.

  • Mám dítě na hovor s pomocníkem Ježíška připravit?

Aby hovor proběhl co možná nejlépe, je dobré děti na hovor s Ježíškovým pomocníkem připravit. Jak na to vám pošleme v informačním emailu.

  • Proč mám v objednávce vyplňovat poznámku s informacemi o dítěti?

Čím více "tajných" informací o dítěti víme, tím snadněji si získáme jeho důvěru a z hovoru vytěžíme maximum informací. Stačí nám opravdu například oblíbená hračka, jméno plyšáka nebo milovaná pohádka, prostě cokoliv, co může znát jen Ježíšek.

  • Dokážete působit na dítě i výchovně, například když si po sobě neuklízí nebo zlobí ve škole?

Jsme tu proto, abychom děti naladili na Vánoce a zjistili, co si přejí najít pod vánočním stromečkem za dárky. Nejsme výchovní poradci, takže se do těchto vod nepouštíme i když nás o to rodiče často žádají. Navíc od toho je tu čert s Mikulášem a andělem, takže to necháváme na nich :-)

  • Co když chci objednat zážitek pro dvě nebo více dětí? Lze to spojit do jednoho hovoru?

Bohužel to nelze a takové objednávky budou automaticky zrušeny a platba bude vrácena zpět. Chceme každému dítěti zprostředkovat jedinečný zážitek, takže každé dítě musí mít svou samostatnou objednávku.