Ježíšek na sluchátku je speciální zážitková služba, která je primárně určena dětem a jejich rodičům.
Je to snadné. Zvolíte objednávku "ježíšek na sluchátku", vyplníte údaje o svém dítěti, zvolíte termín a čas, kdy má Ježíškova kancelář zavolat a zadáte telefonní číslo, na které budeme volat. Uděláte si registraci a dokončíte objednávku, zaplatíte a už jen čekáte na hovor. Objednávky se vytváří na půl hodinové bloky, takže hovor proběhne během objednaného bloku.
To je různé, záleží na dítěti a na tom, jak je hovorné. Někdy 5 minut, ale někdy i 15 minut. Dítě nezastavujeme a bavíme se s ním, dokud se chce bavit s námi a dokud nevyčerpá svou fantazii.
Protože posíláme nahrávku hovoru e-mailem, potřebujeme ho mít ověřený. Proto je nutná registrace, při které zasíláme do e-mailu speciální ověřovací link, díky kterému víme, že jste to opravdu vy. Je to pro ochranu vaši a zejména vašeho dítěte.
Ježíškova kancelář bude volat ve vámi vybraném termínu a čase, který si v objednávce zvolíte. Jedná se vždy o 30 minutové bloky, takže v tomto rozmezí budeme hovor realizovat (např. hovor objednán na 9:00 - hovor bude realizován v čase 9:00 až 9:30). Volat budeme na číslo, které uvedete do objednávky.
Ano, službu můžete objednat jakémukoliv dítěti, jen je potřeba uvést e-mail a telefon na jeho zákonného zástupce, od kterého potřebujeme souhlas, že hovor můžeme provést a nahrávat ho. Tento souhlas zašleme s dalšími informacemi a počkáme, až jej zákonný zástupce odsouhlasí.
Jasně, službu můžete objednat komukoliv. Stačí vyplnit údaje ve formuláři a my už hovor zajistíme. Souhlasy a další informace získáme po telefonu.
Nic se neděje. Stačí nám napsat skrze chatovací okno v pracovní dobu zde na stránkách, případně na e-mail info@jeziseknasluchatku.cz Rovnou nám napište, kdy by se vám hovor hodil. Případně vybereme náhradní termín společně.
Po objednání služby obdržíte informační e-mail, kde bude uvedené i telefonní číslo, ze kterého vám bude Ježíškova kancelář volat.
Pomocníci Ježíška prošli náročným školením, jak efektivně komunikovat s dětmi i dospěláky. Věříme tedy, že si poradíme i se stydlínem. Pokud by se i přes veškerou snahu pomocníka hovor nevydařil a dítko nám svá přání nesdělilo, zavoláme vám znovu v jiném termínu. Na náhradním termínu se domluvíme telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
Pokud hovor nestihnete zvednout, nic se neděje. Zkusíme vám zavolat za chvíli znovu. Pokud by se nám to opět nepodařilo, napíšeme vám a případně se domluvíme na jiném termínu.
Aby hovor proběhl co možná nejlépe, je dobré děti na hovor s Ježíškovým pomocníkem připravit. Jak na to vám pošleme v informačním emailu.
Čím více "tajných" informací o dítěti víme, tím snadněji si získáme jeho důvěru a z hovoru vytěžíme maximum informací. Stačí nám opravdu například oblíbená hračka, jméno plyšáka nebo milovaná pohádka, prostě cokoliv, co může znát jen Ježíšek.
Jsme tu proto, abychom děti naladili na Vánoce a zjistili, co si přejí najít pod vánočním stromečkem za dárky. Nejsme výchovní poradci, takže se do těchto vod nepouštíme i když nás o to rodiče často žádají. Navíc od toho je tu čert s Mikulášem a andělem, takže to necháváme na nich :-)
Bohužel to nelze a takové objednávky budou automaticky zrušeny a platba bude vrácena zpět. Chceme každému dítěti zprostředkovat jedinečný zážitek, takže každé dítě musí mít svou samostatnou objednávku.